Vi vill hjälpa dig, gör en serviceanmälan

Här gör du din serviceanmälan. Om det uppstår ett fel eller en skada i fastigheten, har man som hyresgäst skyldighet att omgående anmäla detta. Detta gör du enkelt genom att fylla i formuläret nedanför, så återkommer vi till dig.

 

Avvikande öppettider

Under våren och sommaren 2024 har vi vissa avvikande öppettider. Vi hänvisar då fel av akut karaktär till vår fastighetsjour. Felanmälan som ej är akut hanteras när vi är åter.

Nedan dagar har vi öppet:

  • 30/4 kl. 8 – 12
  • 8/5 kl. 8 -12
  • 5/6 kl. 8 – 12
  • 20/6 kl. 8 -12
  • 8/7 – 2/8 har vi semesterstängt. Under denna period hänvisar vi fel som måste hanteras till vår fastighetsjour. Serviceanmälningar som kan vänta hanteras när vi är åter.

Serviceanmälan

För fastigheter i Jönköping

Ring Västerhuset, tel 0500-48 05 15, måndag–torsdag kl 08.00–16.00, fredag kl 08.00–15.00 (lunchstängt kl 12.00-13.00) eller maila din anmälan nedan.

Fel av akut karaktär (fastighetsjour) efter kontorstid – ring OCAB, tel 036-18 44 90.

För fastigheter i Skövde

Ring Västerhuset, tel 0500-48 05 15, måndag–torsdag kl 08.00–16.00, fredag kl 08.00–15.00 (lunchstängt kl 12.00-13.00) eller maila din anmälan nedan.

Fel av akut karaktär (fastighetsjour) efter kontorstid – ring Farmartjänst, tel 0500-79 27 60.

Flera obligatoriska fält måste fyllas i nedan för att din serviceanmälan ska kunna behandlas!